Aj aj, det bultar och det bankar!


Iaf till och från..
Gick hem ifrån jobbet idag när jag kände att de skulle bli den tredje dagen i rad med huvudvärk..
Började få ont i huvudet och mådde riktigt illa och då vet jag att ifall jag inte går hem och vilar så blir det så mycket värre..
Har fortfarande lite ont men mår lite bättre, får se hur jag gör i morgon. Ifall jag vaknar med huvudvärk så stannar jag nog hemma, ingen idé att gå när man (nästan helt säkert) vet att det kommer bli sämre under dagen..

Men iaf så har jag ju shoppat lite under den senaste månaden, men inte tagit mej tid att lägga upp bilder på sakerna här.. Men nu kommer de :D

Beställde hem lite saker som kom förra veckan:
(bilderna är tagna innan jag kom på att man kan ju hänga upp kläderna så de syns bättre)
  bikini  kläder  Tränings/myskläder
Sommarens bikini, en kjol och lite tränings/myskläder..


Sen tog ju tjejerna med mej till Sundsvall på en shoppingtur på min födelsedag(för några veckor sen):

 Smycken 
 Smycken
 smycken 
 smycken 
Lite smycken coh en ny klocka (lila! Även om det inte syns) Älskar den!

 kläder  kläder  kläder  kläder
 kläder     kläder     Saker
Mysiga kläder och lite saker till lägenheten, hittade inte igen allt men ni får iaf se lite av det som jag köpte


Var även ut en sväng i helgen och då köpte jag bland annat lite av det som jag visade upp i förra inlägget men även en klänning:
 kläder

Sen köpte jag även en klänning när jag var hemma i hammarstrand några helger sen(inte rätt skärp):
 kläder


Nu har ni fått se lite iaf...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback