Ännu ett bildlöst inlägg..


Jag vet att jag skulle bli både bättre på att uppdatera och på att lägga in bilder..
Har ännu inte hunnit fått någon bild från midsommar och jag har även glömt min egen kamera hemma i H..
Sen har jag även väldigt mycket för mej om dagarna just nu och hinner oftast inte äns slå på datorn, än mindre blogga.. Tyvärr! Men så blir det när man har ett internet som är väldigt segt denna tiden på dygnet..

I helgen är det Cruising och backtävling i H, så de ska bli riktigt roligt att gå på.
Älskar sommaren, värmen och solen.. Sen händer det ju åxå så mycket kul och jag tror nästan att jag har någon inplanerat varje helg nu! Bara roliga saker som jag ser fram emot!

Sen har jag något mer att berätta för er..
Men det hinner jag inte med nu, för jag ska iväg och möta upp A, ska på en promenad i kvällssolen!
Kanske i helgen!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Du måste sluta bortförklara dig i varje inlägg :p För på senaste tiden har typ alla inlägg bara handlat om att du inte bloggat på länge... Skärpning ;) Berätta något kul tex RESAN SOM ÄR BOKAD OCH KLAR :)

2009-06-24 @ 22:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback