Ja, en vecka sen.. (eller kanske bara 5 dagar sen :p)


Ja, nu är jag hemma i H.. 

Förkylningen har inte riktigt gett sej än och så är jag liiite bakis, men annars är allt bra..

Vet inte om jag nämnt det förut men en av mina kameror har försvunnit, inte min systemkamera utan en lite mindre.
Har letat överallt, här hemma, hemma hos mej och hemma i gamla lägenheten men den finns ingenstans.. 
Skulle vilja ha den för att se om jag kan ta bilder som jag sen kan lägga upp här, eftersom det är en liten kamera som jag inte är så rädd om och som är så pass liten att jag kan bära med mej den.. 

Systemkameran stoppar man ju inte direkt ner i handväska när man ska iväg på något skoj, som en middag hos vänner eller ut på krogen..

Har en vanlig digitalkamera åxå, som jag nästan aldrig har använt för den drar så mycket batteri. Den kan jag använda i ca 10 minuter och sen dör den.. Jag har provat laddningsbara batteri som ska vara lite bättre, då funkar den kanske 20- 30 minuter och de är ju självklart bättre.. Men inte nog bra för att man ska vilja bära med sej den hela tiden..

 "Men om det inte är en systemkamera eller en vanlig digitalkamera, vad är det för kamera då?" kanske ni undrar..
Det är så att min första kamera åt det digitala hållet är en allt i allo kamera, den innehåller: Kamera, videokamera, webbcam, mp3 och det går åxå att spela in ljudfiler! Som alla andra gånger när man trycker in mycket finesser i en liten billig kamera så är det ju inte direkt hög kvalité på bilderna och filmerna.. Så det är de jag vill se om det är så pass bra att man kan lägga upp det  här på bloggen..
Tror att det borde vara iaf som en någorlunda bra mobilkamera. Men som sagt så står den icke att finna..
Ska fortsätta leta, vet bara inte vart...
Så tyvärr så blir det ingen bild idag..
 
Förutom att leta kamera så har jag inte gjort så väldigt mycket denna helg. Förutom i går kväll när jag var hemma hos Veronica och Andreas, så har jag nästan bara kollat på tv..
Där vi umgicks och drack lite, det var trevlig och vi åkte hem vid 12 tiden.
 
Men nu ska jag... kolla på tv... 
Eftersom det knappt är 10C ute och regn i luften så kan jag inte komma på något som är så mycket roligare att göra, speciellt inte om jag inte kan sätta mej bakom ratten än på ett par timmar..
Kanske tvätta lite..
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback