Jaaaha



Nu sitter jag här, hemma i soffan.. Å är SJUK!
Gick på jobbet, men efter bara någon timme kände jag att jag inte kunde tänka klart.. Så jag ringde alla jag skulle ringa, fixade de jag skulle fixa och sen gick jag hem..
 
Så nu tänkte jag att eftersom jag har hela eftermiddagen på mej så kanske jag kan få till ett blogginlägg..
De är inte så att det tar så lång tid att skriva inlägget, utan det är mitt internet som är segt. 
Så de tar tid att komma in på sidan, lägga in de bilder som jag ska ha i inlägget och sen att ladda upp de färdiga inlägget tar tid.. Speciellt när 6 av 10 ggr man försöker så blir det "sidan kan inte visas"  Men så är det när man har ett mobiltbredband, fast jag börjar undra ifall de blir sämre och sämre. 
Något som jag iaf har märkt att allt på datorn går segare när man har bredbandet i.
Har ju funderat på om det är något fel på min dator, eftersom allt ibland stannar upp. Så måste man sitta och vänta innan man kan börja göra något, tex scrolla neråt eller flytta pilen. Sen åker inte heller pilen alltid dit man för den och det är väldigt irriterande!
Men det är nog internet som sagt, för är jag hemma hos mamma och pappa där de har vanigt bredband så funkar ju allt så mycket bättre!
Nog klagat om det, men nu vet ni iaf varför jag uppdaterar så sällan ibland... 

I helgen jobbade jag, tråååkigt! Men jag säger bara: Kaaaatsching..
Men eftersom jag ska till tandis denna månad så kommer nog alla extra pengar som jag tjänat in försvinna och kanske till och med ta lite till med sej.. Men så är det när man har dåliga tänder. När jag var liten tror jag att jag hade hål varje gång jag gick på undersökning..  Som tur är så har de inte varit lika illa nu när man är vuxen (;p) 
 
Nu är det iaf sommar.. eller de var det nog innan helgen, men jag tycker ändå det är vart att nämna :D
Sen när man har en vän som gillar att plocka blommor och ge till alla, så blir det extra märkbart..

 Gott

Men i söndags hade vi en heldag i solen jag och Vickan, underbart!
Brände mej tom lite..

På kvällen kom Sara och Leia förbi och vi hade en härlig picknick! 

   Leia     Vickan och Sara    

Sen gick vi på en kvällspromenad, såå mysig dag. Hoppas det blir många fler sånna dagar!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄNNEN!!! Idag ska vi ha en riktig super dag i sundsvall :) Ses om 30 min, redo för att shoppa loss! PUSS

2009-06-04 @ 08:20:11
Postat av: Helena

Haha, kan dina dåliga tänder ha nåt med ditt stora sockerintag att göra kanske?? =)

2009-06-05 @ 12:33:26
Postat av: Sara

Nu är det väl ändå dax för en uppdatering... Det där är ju en hel vecka sen! :P

2009-06-07 @ 09:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback