Jaha


Ett helt inlägg på att jag ska bli bättre på att uppdatera och sen startar jag inte ens datorn på 3-4 dagar.. 
Detta börjar ju bra..
 
Börjar bli riiktigt less nu på de dåliga vädret!! När ska de bli sommar?!?!
*Suck*
Men även fast det regnar, blåser och är konstant kallt.. Så hindrar inte de oss från att festa loss i riktig sommaranda!
För igår var det Tiki-party, bröllopsfest för Mia och Conny som har varit i Las Vegas och gift sej!!
De var palmer, solglasögon, hotpants, bikini, parasoll och en stor fin Tiki-bar!!
Riktigt roligt, här är delar av de jag hade på mej igår:  
 
kläder  skor



Men eftersom jag är lite små bakis så ska jag gå och köpa lite godis..
 
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback