Oj då..


Här har jag gått runt och trott att jag har skrivit här sen sist, men nu ser jag ju att det inte var så :p
Blir kanske så när man går runt och funderar på att man ska skriva hela tiden.. Så det känns som att man har uppdaterat..

Men nu ska ni ju självklart få en liten uppdatering om vad som hänt sen sist..
Huvudvärken har hållit i sej, men som tur så är den inte konstant utan kommer och går..
Mamma fick mej att prova några allergitabletter, har aldrig varit känslig mot pollen eller så. Men det skadar ju inte att prova och jag tror kanske de hjälper, har inte alls lika ont längre..
Så jag jobbadet inte mycket denna vecka, halva måndag och sen onsdag..
Torsdag kl 07:30 skulle jag vara hos tandis så jag tog ledigt hela dagen och fick en riktigt långhelg, skööönt :D

Så den dagen han jag med massor, en sväng på byn för att kolla in om det kommit något nytt, hittade lite småsaker..
Men ändå inte allt jag behövde, så jag får nog gå en sväng på stan nu i veckan åxå.

Igår var jag överallt.. tror jag..
Började dagen med en härlig långpromenad tillsammans med mamma, alltid lika skönt.
Sen gjorde jag mej i ordning och åkte upp till Hoo och följde med gänget till midsommarfirande i Mon (tror jag det heter)
Härligt med lite lekar och tipspromenad, men det började regna och jag bestämde mej för att åka hem. När jag var på väg hem så ringde Kickan och undrade om jag inte ville med och äta kams i B och kams tackar man ju inte nej till :D

Sen var det bara att åka hem, göra sej fin och vänta på att Kicka och co skulle hämta upp mej påväg till middagen. Så vi åt, drack, grillade och hade de mysigt uppe hos M. Men efter ett tag så fick jag för mej att åka upp till Hoo där det var full fest.. En roligt kväll var det! Tyvärr hade jag inte någon kamera med mej så det blir inga bilder nu, men jag ska försöka tigga åt mej lite bilder till senare..

Men nu ska jag gå ut i solen och värmen!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback