skaaaa försöka..


Bli bättre på att uppdatera..
Men det tror jag inte jag kommer bli, det är ju sommar och det kommer finnas så mycket att göra.. 
Fast då kanske det blir längre inlägg istället, med fler bilder..
Lovar inter, men jag ska försöka.. göra iaf något av de..

Just nu har jag dock en liiiten ursäkt(när har jag Inte de :p)..
Jag är ju förtfarande förkyld och när jag väl kommer hem från jobbet så krachar jag i soffan. Sen rör jag inte på mej förän jag är så pass hungrig att jag måste gå och laga mat..
Tyvärr är det inte bara bloggen som blir lidande just nu heller.. Behöver storstäda heeela lägenheten nu, plockar ju inte undan något at de jag använder och på två dagar har det blivit fullt av prylar överallt..
Men just nu går det bara inte..

 mat.. typ
Nu har jag iaf slängt ihop lite tonfisksallad till middag så jag ska få lite mer energi.
Måste iväg å handla och sen hämta kameran, pappa har hittat den!!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback