Bakis dag!


Idag har jag haft en sån där riiktigt bra bakis dag!!
Vi har bara ätit onyttigt, kollat på tv, suttit med våra datorer och skrattat!!
Riktigt bra söndag, tack Kickan!!

Men nu senaste timmen har det gått lite utför..
Att en person nästan kan förstöra en sån fin dag..
Jag sitter nu och är sympati arg på en inte så överdrivet hjälpsam, hygglig, bussig, tillmötesgående, välmenande, schysst, väluppfostrad, medgörlig, beskedlig, slug, slipad, klipsk, klyftig, klok, förslagen eller driven kille!
Men vi ska inte låta honom förstöra, så medans stackaren måste plugga så ska vi fortsätta skratta..

Vi har även försökt komma fram till vad som var gårdagskvällens höjdpunkt och för min del var det nog att jag fick se något riktigt snyggt...
(Visst älskar man när någon skriver så och sen inte förklara vad de var?! Var de en person, lägenhet, klädesplagg?? Gaah! :p)

Skulle kunna visa er en bild på rummet där vi har spenderat våran dag, men då skulle ni nog bli rädda!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback