Förlååt!!


Jag ber om ursäkt!

Skulle ju skriva igår kväll om min dag på IKEA, men jag hann inte!
Var full fart från att jag skrev de förra inlägget tills att jag gick och la mej vid 12 på natten( inte bra eftersom jag bara typ sovit 5 timmar natten innan)

Å tyvärr måste jag säga att denna dag inte varit något bättre, från att jag kom hem ifrån jobbat fram tills nu när jag satte mej här.
Jag hade ju planerat att jag skulle ta bilder på de jag har köpt, både igår och idag.
Men tyvärr så hinner jag inte det, för jag måste gå å lägga mej nu.
För i morgon SKA jag vara pigg, har knappt orkat haft ögonen öppna på jobbet idag känns det som..

Men i morgon kväll ska jag lägga ut bilder! 
God natt


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback