Fortfarande på väg..


Just nu har jag 1 timme och 49 minuter kvar..

Å nu kan jag säga att jag varit i Dorotea, såg inte så men jag har iaf varit där..
Kan ju kanske ha varit där förut, när man var liten.. tror inte de dock..
Aja, jag har inte kunna sagt säkert iaf, men nu kan jag det!!( om de nu skulle vara en bedrift)

Sen sist har jag ätit en macka, massa djungelvrål oh druckit vatten (har även blivit utskämd inför hela bussen, men de är inget jag vill berätta om här tror jag..)
Har även läst typ alla bloggar, skrivit massa på FB och även lyssnat på en hel del musik.

Jag kan detta nu, heeelt oki om jag var framme nu...

Ja, jag vet det är nu jag borde funder viktiga saker, kanske skriva här ett långt inlägg om vad jag tycker om politik och allt som händer i nuläget. Eller kanske sitta och fundera på vad jag vill göra med mitt liv, göra upp en fel eller tio års plan och sätta upp lite mål som jag kan sträva mot..
Men jag har ingen lust(!), så det blir inget sånt i dag..



Vad som händer nä jag väl är framme vet jag inte, kanske hinner bli trött innan dess..
Men de tror jag inte, men vi ska nog ändå bara ha en myskväll iaf. Ska få se hur Kickan bor..


Har ingen kamera med mej, men jag vet ju att hon har en bra mobil så jag hoppas att kunna få låna den lite *ler ett bedjande men gulligt leende, samtidigt som jag kollar åt Kickans håll*


Vi hörs vel kanske mer ikväll..


 
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback