Fredag..


Jag vet att det egentligen är lördag nu..
Men eftersom jag ännu inte har sovit och vaknat så är de fortfarande samma dag för mej..

Nu sitter jag hemma i H i min säng och ska alldeles strax sova.

Idag har jag förutom att jobba, packa in mej i bilen och sen åkt hem, hunnit med en hel del(kom hem hit kl 17.30)..
Jag har: solat, färgat håret, ätit fredagsmiddag med mor och far sen har jag även följt med Veronica och co på ett födelsedags kalas (och mellan allt de har jag även hunnit duscha två ggr och gjort mej klar inför kalaset).

Kalaset var riktigt trevlig, god tårta och riktigt gott kaffe :D
Men eftersom jag klev upp 05.30 idag så orkade jag inte vara lika social som jag ville vara utan åkte hem ganska tidigt..

Å nu sitter jag som sagt här..
Ville uppdatera lite nu så jag inte hoppar över en dag igen, börjar man göra det så bli det bara längre och längre mellan inläggen.
Tillslut blir det en sån där tråkig blogg som bara uppdateras max en gång i veckan och alla som är vana att gå in å läsa dagligen(hoppas att det finns sånna) blir irriterade för att de aldrig finns något nytt att läsa..
(Inte alls så att jag själv har stött på detta fenomen fler ggr när jag är inne på olika bloggar och läser, helt plötsligt så slutar de uppdateras och då ledsnar man ju ganska fort och slutar gå in och kolla) ( Det där blidde en lång parantes..)



Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gick det med Tradera? Har du lagt ut någonting? Kram

2009-03-07 @ 13:07:01
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback