Freeedag!


Det är så underbart med helg!!
Iof så har ju min vecka inte varit så lång, eftersom jag var ledig i måndags..

Nu är jag hemma i Hammarstrand, skönt att bara komma hem och ta det lugnt..

Idag har varit en lång men mysig dag, som de flesta fredagar är..
Varit och jobbat, sen tog jag en promenad, städade ur min garderob och köpte en present till pappa..
Sen packade jag in allt i bilen och körde hem..

Hittills här hemma har jag provat en stoooor mängd kläder som jag beställt hem och äntligen fått!
Men som vanligt så passade inte allt så en del av sakerna ska jag skicka tillbaka i morgon..

Blev ingen bild på min nya byrå, men det är bara för att jag inte har fixat till den än, just nu står den bara där..
tom och tråkig.. ska ta en före och efterbild så fort jag kommer mej för att fixa till..
Det är så mycket jag vill fixa hemma nu, men jag har ingen ork eller lust när jag kommer hem på kvällarna..
Men nästa helg ska jag nog vara inne i stan tror jag (om jag inte har något inplanerat som jag glömt) och ta mej tid till att göra sånna saker..

Har ju även som sagt städat ur min garderob lite och ska även fortsätta här hemma i H.
Sen ska jag även gå igenom garderoben inne i stan lite grundligare och de, de finns nog mer som jag kan flytta hem hit  eller göra mej av med..

Men ärligt talat så är jag så trött just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen, sov inte alls mycket i natt och kunde nästa inte ta mej ur sängen i morse..
Jag snozade i 45 minuter!! FYRTIOFEM minuter!!
Det är nog personligt rekord, iaf om man inte räknar de gånger då jag varit ledig men ändå ställt väckaren, men sen ångrat mej när den ringt och stängt av den eller ställt om den någon timme..
Så nu är det nog sängen som gäller för min del..


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback