GAAAAH! (varning detta är ett gnäll inlägg)


Idag är inte en bra dag!!
Mår dåligt i hela kroppen, inte så att jag har ont..
Det är mer.. obekvämt..
Eller de är ont åxå, ont i huvudet, ont i en armbåge, ont bak på ryggen, nästan ett sendrag i ena axeln/sidan av nacken..
Sen har jag irriterade ryck i vänstra ögat å det är inte små ryck heller.
Känner det om jag lägger fingran mot ögonlocket..
Är så ofantligt lätt irriterad och inte alls hungrig och ändå jätte hungrig på en och samma gång..

Men jag kan nog räkna ut varför, har ätit baaara onyttigt idag.. Godis, kakor, kaffe och färdigmat.. Sen känner jag mej även stressad, inte bra..

Sen så hade jag ju självklart tänkt gå och träna bort allt jag inte skulle ha stoppat i mej idag..
Men nej, jag känner ju att jag inte mår bra och blir bara mer stressad av tanken att hinna ner på stan, träna och sen komma hem å duscha..
Så jag struntar i det.. städar lite och tar det lugnt.. Vem vet, kanske till och med komma i säng en normal tid..

mat

Men nu är det riktigt mat som gäller..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback