Jaaaha


Då var det måndag igen och jag är tillbaka i skolan..

Denna måndag har varit helt okej, kan ju bero på att jag har sovit länge och bara tagit de lugnt hittills.

De jobbigaste jag har gjort idag är att ta mej från korridoren till skolan, för jag hatar detta väder!
Slask, grått, regn, blåsigt och så fort det slutar blåsa så börjar man tok svettas..
Sen är de ju inte heller ett plus att man bär på massa tunga väskor, som tur är tog det ju bara 20 minuter.

Men nu när vi är framme är det ju ingen fara. Just nu sitter jag i ett hörn på ett rum med min dator i knät och omringat av ett kaos med väskor och jackor. Medans tjejerna tränar inför en film..

Kommer nog bli en hel del mer bloggande under dagen eftersom jag nu igen kommer sitta 6 timmar på en buss! De är ju sååå kul, ser ju verkligen fram emot det!!! (ironi ännu en gång)
Nu är de bara typ tre timmar kvar tills den underbara resan börjar och jag ska nog försöka stå och gå så mycket som möjligt innan. Iaf så är de ju smart att göra de, meeeen eftersom jag inte är så överdrivet smart alla gånger så kommer jag nog kanske inte göra de.. (guuud va jag diggar ironi idag!)


Nu ska jag nog ta och göra lite nyttigt, lägga en budget för några månader framåt, göra en 5 års plan..
Eller så kommer jag nog bara att sitta och läsa oändligt med bloggar och skvaller :p


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback