Korridors fest..


Kickan skulle ju visa upp de bästa av Umeå igår och vart hamnade vi då??
Jo på en korridorfest..

Men innan de så var vi hemma hos Emmi, som inte direkt bor som en student utan har ju mer finesser i hennes lägenhet än vad jag har i min.. Fast då bor ju jag själv och hon med två killar..
Där kollade vi på Melodifestivalen och de var första gången jag hörde bidragen.
En sak fattar jag inte, varför allt detta upp hajpande av af Ugglas låt?!?
Fattar att de var en okej låt från henne, men jag ser inte hur den skulle passa in i eurovision song contest!
Men som tur är van ju ett annat bidrag.
Det var helt okej tyckte jag, men tyvärr så tog musiken över lite och man hörde inte hela hennes sång.
Hoppas på att de fixat det tills Eurovision..

Efter Melodifestivalen spelade vi singstar, Emmi och Kickan utklassade ju oss andra an man lätt säga.
Sen kom även två av Kickans vänner hemifrån, som inte riktigt trivdes i sällskapet tror jag :P Men de kan jag förstå, två killar i ett rum fullt med tjej som står och sjunger/skriker till ABBA och olika schlagerlåtar..

Kvällen slutade med att några gick på krogen medans jag coh Kickan följde med killarna som gick vidare till korridorfesten...
Ja...
 Fick lite flashback från några flummiga fester som jag snubblat in på under min gymnasietid, läge sen nu...
Där var vi och ja.. jag låter bilden sammanfatta den kvällen..

ööh

Ger er även en suddig bild på mej själv, glömde ju ta en bild på mej själv så jag kunde visa hur jag såg ut igår.

jag


Kommentarer
Postat av: Kickan

hej johanna! Det är så roligt att följa din blogg och få veta vad du gör i Umeå! Nu ska jag äta bilar!

2009-03-15 @ 14:08:16
Postat av: Johanna (normal östersundsbo) Hermansson

Du...lite orolig blir jag när jag ser dina nya vänner...dom där Umeborna verkar lite ....annorlunda...fast dom ska ju också få ha roligt...även fast dom är ...ja, lite speciella...



Kom hem nu till normala Östersund!!!

2009-03-16 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback