Lördag


Idag vaknade jag tidigt och hann inte äns äta frukost innan jag satte igång att städa..
Började med att rensa i badrummet, det blev två hela soppåsar med gamla oanvändbara saker..

Efter att jag ätit frukost så fortsatte jag med garderoben, drog ut alla kläder på sängen och sen började jag plocka..
Så tillslut så hade jag rensat två garderober men överskåp, det blev en sopsäck + papperspåse med kläder, en påse skor och utöver de en påse med andra saker som alltihop ska skänkas till en hjälporganisation.

Men sen slutade jag inte där utan gick även igenom en låda under sängen och ett litet skåp till.
Så förutom de jag nämnde tidigare blev det även en full sopsäck med skräp.

Jag har inte bara städat utan jag har åxå varit iväg  och fikat med Veronica, riktigt mysigt, sen är det ju alltid skönt att få träffas lite själva och bara prata.

Nu sitter jag och väntar på att få åka bort till stjärntorpet och kolla på Robinson..


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback