Lördag..


Den underbara helgen är ju här..
Vaknade kl 10 av att mamma kom in och frågade om jag hade någon vittvätt, jag svarade bara halvt sovande att påsen med tvätten stod innanför dörren och då tog hon hela påsen med sej å började tvätta mina kläder..
Underbara mamma..
Men när jag väl klivit upp så tog jag ju över de själv, eftersom jag är ju faktiskt vuxen och kan tvätta själv.

Sen efter jag hade ätit frulle så kom Kickan förbi och hälsade på..
Så vi harsuttit här i soffan med våra datorer, hon har pluggat och jag har kollat på kläder och massa annat.
Men vi har åxå  varit iväg och fikat, semla och en latte för min del och hon tog en macka och en latte..

Sluut




Men tyvär så tar de ju slut!
(kunde inte lålla mej för skratt medans Kickan skulle ta bilden, därav den konstiga minen!)











Efter det var vi iväg och inhandlat lite saker till middagen ikväll för här hemma blir det tacos kväll! Sen ska jag och Kickan göra oss klara, för ikväll ska vi på "Allt för byn", vad jag har hört så är de riktigt bra så det ser jag fram emot!
Men nu är vi tillbaka i soffan igen och skriver till varandra på msn :p

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

Kul liv vi verkar ha...!!!

2009-03-07 @ 16:04:44
Postat av: Linda

Okej, var lite nyfiken bara. Kul att du tycker att de är fina. :-)

2009-03-07 @ 17:10:24
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback