Måndag...


Ja, vid de här laget vet ni nog om vad jag tycker om denna veckodag..

Denna dag har bestått i en hel del irritation...
Hatar sånna dagar!
Men dom behövs dom med, så man får energin att ta itu med sånt man annars skulle försöka strunta i.
Nog om det!
 
Idag har det även snöat massa, igen!
Gillar att de snöar så länge jag inte måste använda bilen, då är det inte liika roligt..
Men denna vecka jobbar jag inne i stan och går till jobbet, så då är de bara mysigt med snö..
Sitta inne på jobbet och kolla ut å bara se ett virrvarr av vita flingor!
Inte helt fel, gör att man blir på bättre humör, till och med på måndagar :p

Dagen slutade iaf mycket bättre än den började!
För när jag var på väg hem nu på eftermiddagen så ringde Vickan upp mej och frågade om jag inte ville komma ner och äta middag med henne!
Vi hade redan sms:at lite om att jag skulle komma ner och fika, för hon hade en bit kvar av tårtan och tyckte att jag skulle få smaka den..
Så hade hon varit och handlat och funderat på vad hon skulle laga för middag då hon kom att tänka på mej.
Har ju som jag skrivit här, inte haft någon riktig lust att laga mat på ett tag och speciellt på måndagar då allt går segt..
Så hon bestämde sej för att hon skulle hjälpa mej på traven och laga mat åt mej!! (kan ju även ha varit lite för att hon själv ville vara säker på att jag faktiskt får i mej något på veckorna)
Hon är för gullig!!

Men nu är jag så trött att jag inte äns vet om jag orkar ta mej till sängen..
God natt!


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback