Nu!

  
Här kommer ett inlägg om mina två tre och en halv senaste dagar:

Lördag kväll:
Vi gick på "Allt för byn", själva föreställningen var (nog) riktigt bra, men tyvärr hängde inte ljudet och tekniken med som den skulle.. Sen satt vi på trästolar i en gympasal, och stols raderna var lite dumt utplacerade så de var nog bara de som satt längst fram som såg bra.
Så allt som allt var de tyvärr inte värt nästan 300kr tycker jag.
Efter föreställningen åkte vi (jag, K, J, S, R och M) hem till M för lite tv-spel och salta pingviner.
Ja, vi spelade även familje Geniet(gick inte bra för mej, var inte så engagerad..) och J byggde pärlplatta (var faktiskt mer intresserad av att hjälpa henne hitta rätt färger).
Sen blev jag trött och allt spårade nog ur för min del...

Söndag:
Klev som sagt upp kl 8 för att åka till IKEA( efter att ha sovit föga 5 timmar).
Känner mej riktigt duktig som inte alls shoppade som jag brukar göra när vi åker dit.
Förutom IKEA finns även mycket annat där, typ allt faktiskt..
 Men här kommer iaf de jag köpte:
Byxor, linne, smycken, en filt, ett skåp, täcke, sängkläder, en klädrulle och en lökhackare.

      SOmjag köpte                              som jag köpte 
  Byxorna och linnet ligger på filten                          De blev lite blandade smycken

Vid femtiden började vi åka hemåt och då insåg jag att jag skulle få det väldigt stressigt resten av kvällen.
Föst när vi kom hem åt jag tacos rester och det räckte även till matlåda.
Sen packade jag in mina saker i bilen och åkte in mot staden, vilket tog ca 1 timme och 45 minuter eftersom de eviga snöandet gjorde så att jag bara kunde se några meter framför bilen (körde typ 70 heeela vägen).
Väl hemma i stan så var det bara att bege sen ner på stan för att flytta och sen mata en kisse..
Sen var det bara att gå hem och bädda rent så jag hade någon stans att sova, så jag kom som sagt inte i säng förrän vid 12..

Måndag:
 Jobbade som vanligt och direkt när jag kom hem han jag knappt börja med maten förrän pappa var här och lämnade skåpet från IKEA.
Efter att jag hade ätit så gick jag och tränade och kom inte hem förrän halv nio och då var det ju bara att hoppa in i duschen å sen gå å lägga mej. 
köööptKöpte även nyckeln som jag velat ha i några veckor
Det är en nyckel jag loovar, denna lilla sak bor numeran på min nyckelknippa..


Idag har jag jobbat, ätit och skruvat ihop skåpet, eller nästan iaf..
De två sista skruvarna vill inte, de sitter i gångjärnen på insidan av skåpet(de man hänger dörren på) en i den övre och en i den nedre *SUCK!*
Men det är inget att göra åt, allt annat är klart så när pappa kommer pock hjälper mej på torsdag så går det nog fort.. Känner mej väldigt duktig som har fått ihop (nästan) hela skåpet, enligt anvisningarna skulle man vara två men jag klarade de själv.

...




Här kommer en bild från mitt i byggprocessen, en till bild kommer när de hela är klart..















Nu har ni fått en uppdatering!


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback