Onsdag, är de va?!


Idag har jag... ja...

Klivit upp, jobbat, hämtat mina skor från skomakaren, tränat och sen kom mitt hem och lagat mat..
Jag var trött i morse, måste lära mej att gå å lägga mej tidigare.
De har gått bra att jobba, lite segt bara.
Skorna blev jätte bra, men de var liite dyrare än jag tänkt mej!
Träningen var inge rolig, man ska ju inte träna på tom mage.
 Maten var god, måste lära mej äta mer grönsaker här hemma.
Är ju duktig när de kommer till lunchen..

mat
Ett sätt är ju att ha de i maten och inte bara bredvid..

Nu ska jag nog beställa lite saker, eftersom jag har så otroligt mycket pengar just nu och känner att jag måste göra av med lite! (Å det där kallas Ironi!)


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback