Shopping!!


Idag har varit.. Seg..






Jag klagar lite för mycket tror jag...

Dagen har varit bra, solen har skinit och liite värme har kommit under eftermiddagen.
Nu börjar ju den riktigt trevliga delen av vintern..
Oktober-december. är mörka och lätt snöiga.
Januari och februari är väldigt kalla och väldigt snöiga..
Mars-april. är snöiga men soliga..
Är man ute blir man lätt brun och så bara man rör på sej (tex åker skidor) så behöver man inte lasta på sej så mycket kläder.
Sen så är det även trevligt att man i slutet av april kan känna lite vår i luften, vilket hjälper när man ska ta sej igenom
slask-perioden som kommer när all denna snö ska försvinna..

Förutom att vara på jobbet (som jag nämnde i där uppe ^) som var lite segt, så har jag varit på stan och shoppat..
Köpt saker som jag inte direkt behöver..
Gick ner på stan för att jag skulle ha lite saker och när jag kom ner på stan kunde jag inte komma på vad de var jag skulle köpa..
Ett nagellack och eye makup remover var de enda som jag kom ihåg, men jag vet att det var något mer.
Så jag gick runt någon timme och hitta massa roliga saker :D


bagHår-saker





 








Saker









Läge sen jag gick runt och bara spenderade pengar utan att direkt tänka efter så mycket först,
men de behövs någon gång ibland..  Sen hittade jag ju lite saker som jag faktiskt behöver..


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

JOHANNAAA! Din lilla shoppare! Så roligt att få se dina nyförvärv! Nu är det inte många dagar kvar tills vi ska åka hem till hammarstrand, det ska bli så skönt! PUSS

2009-03-03 @ 21:57:37
Postat av: Paulin

Hej! förlåt att jag inte har svarat på valp-träffs-förfrågan!! ^^ Tyvärr så är inte jag hemma i helgen, så lillvovven ska vara hemma hos mamma och pappa..:) men nästa gång du kommer hem så får du självklart komma och gosa lite! ^^

2009-03-03 @ 23:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback