Söndag


Ja, hur blev det nu mad allt jag skulle göra idag... *suck*
Jag som hade tänk vara duktig idag..
Städa, träna, diska, fixa här hemma, "ta hand om mej själv" å allt sånt..
Men hela dagen har jag haft en sån huvudvärk att jag inte vet vart jag ska ta vägen..
Har vilat, ätit Alvedon, varit ute och gått men inget har hjälpt..

Men jag har trotsat värken lite och fått några saker gjorda..
Jag har samsugit men inte torkat golvet..
Jag har städat bort massa i köket och lagt disken i blöt, men inte diskat..
Jag har börjat fixa med skåpet, men inte rensat bland de andra som ligger utspritt i vardagsrummet..
Sen kan man ju säga att jag har mest bara tagit hand om mej själv när jag vilat..

Men något som jag planerar att göra alla söndagar men som sällan blir av är ju att laga riktigt god mat..
Idag har det blivit tacos rester till sen lunch och sen ingen riktig middag..
Utan lite sånt här istället..

mmm

Detta var min söndag, hoppas ni haft en bättre..

Tyvärr så blev det inga bilder på kläderna som jag inte vet om jag ska behålla eller inte..
Får se om jag tar beslutet på egen hand eller om jag kanske ber om er hjälp någon annan dag ;p

Nu ska jag fixa matdosa tills i morgon..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback