Torsdag..


I morgon åker jag till UMEÅ!!
Ska bli riktigt roligt med en helg borta.
Har redan packat, nästan allt iaf..
Frågan är ju bara ifall jag behöver något fler par skor... Ja, jag tror de...

Aja, förutom de har jag hunnit städa lite och nu har jag nyss varit och tränat. 
Det kändes faktiskt riktigt skönt idag, tror att jag börjar komma igång ordentligt nu så hoppas jag att det snart blir en del av min vardag igen och att jag slipper bli sjuk hela tiden så jag måste göra alla dessa uppehåll...
Men jag är iaf på god väg och jag kommer nog somna gott ikväll..

Hade tagit en bild på min mat idag med som jag tänkte visa för er..
Men de såg ganska äckligt ut så jag bestämde mej för att skippa de..


Detta var ju ett innehållsrikt inlägg (även detta kallas ironi)...

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kicksi

vad ska du med så mycket skor till?! Nu ska jag gå på biblan och fördriva tiden tills du kommer! HEJs

2009-03-13 @ 09:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback