Torsdag


Blev inget inlägg igår...
För jag slog inte på datorn överhuvudtaget eftersom min dator var helt urladdad sen i tisdags.. Så jag lät den laddas ifred för en gång skull.. känns som att de skulle vara bra för en dator..

Men igår hände ungeför samma sak som i tisdags, jag jobbade, tränade, lagade mat, städade och lite sånt..
Roligt liv de låter som att jag har då..
Men de är bara för att jag har massa små saker att göra som tar upp min tid men som inte är nog roliga nog att skriva om.. så jag hoppar över de..

Var och klippte mej idag btw.. Blev som vanligt fast kortare och förhoppningsvis längre.. Om de var någon som fattade det där så säg till :p

Var inne och läste på H´s blogg nyss..
Måste säga att jag är nog hennes motsats när de kommer till det där med att gråta framför tv:n eller framför en film. Speciellt när de kommer till Grays, vet inte om det finns något avsnitt som jag inte gråtit till...


Sitter och kollar på the Big bang theory, så roligt!


Kram på er

(Detta var ju ett innehållsrikt och inte alls konstigt inlägg..)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv; haha, ja det var ju lite roligt. Jag ryser så fort jag ser den dära första audition och så finalkommentarerna han får av juryn!!! Härligt när en kan vara så grymt bra på något som ingen annan tror lixom! =P

2009-03-20 @ 11:58:07
Postat av: Micke

Big bang theory är bästa serien som går nu. Alltid roligt höra andra gillar den med.

2009-03-20 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback