Torsdag..


 

I morgon är det fredag!!

Idag har jag och Johanna gått på stan, hon köpte kläder och jag köpte lite sånt tråkigt som man måste köpa ibland.
Men jag hittade åxå lite kläder som jag inte köpte utan bara hängde undan..
Jag kan inte impuls köpa en hippieklänning för 800kr utan att äns veta när jag ska ha den.. men den var fin.. sen så hittade jag även en jacka, precis en sån som jag kollat efter, typ..
Men jag vet inte, har som sagt lagt undan kläderna så jag kan fundera lite på det..

I helgen ska jag bara ta det lugnt här hemma i stan, har inte varit hemma en hel helg utan planer på flera veckor nu. Så det ska bli skönt..
Fast lite saker som jag ska försöka göra finns ju, men det kan jag ju göra när jag själv känner att jag har lust..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

KÖP DEN!!! Annars kommer du att ångra dig!!

2009-03-27 @ 17:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback