Torsdag..


Nu är jag här igen..
Orkade inte skriva igår..
Kom hem sent och var inte klar med middagen förrän halv åtta,
så jag startade inte äns datorn igår.
Istället städade jag lite, fixade naglarna..


Var även ner på stan under lunchen och klippte luggen och lämnade in mina skor för om-sulning..
Lite sent kanske, men killen som jag ville skulle fixa dem har haft inlämnings stopp tills slutet av februari eftersom han haft så mycket att göra.
Så i början av nästa vecka kan jag använda mina älskade stövlar igen, har ju inte velat använde dem så mycket sen snön kom eftersom de var så hala.
Synd bara att slasken börjar komma, vill ju inte förstöra skorna de första jag gör.
Men förhoppningsvis så sjunker temperaturen lite och hamnar under noll ingen.
För nu i tre dagar har de varit varmt, visst trevligt om våren kommer!
Men riktigt än är jag inte färdig med vintern :D


Idag skulle jag gå och träna så var gymmet stängt. Måste pallra mej ner på stan och köpa en nyckel så ja kan gå till gymmet även när de inte är bemannat, men det blir inte idag..
Har haft ont i huvudet hela dagen och jag skulle tvinga mej själv att gå å träna iaf, så när de var stängt och jag fick gå hem istället så var de motgång nog.
Orkar inte gå utanför dörren mer idag och jag har ändå så pass mycket jag ska göra här hemma ändå så jag de är kanske bra.
Till att börja med ska jag laga middag..


Önskar jag hade lite suuussi istället!
i gbg
Ä
n
n
u
 
e
n
 
m
o
b
i
l
b
i
l



Denna kommer från GBG, så god!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback