Vart tog denna dag vägen??


Jag som skulle göra så mycket idag och ja har inte gjort nåågot av de.. Illa
Måste skärpa mej.. Nä jag SKA skärpa mej!

Förutom att sitta framför tv:n med datorn i knät så jag har varit ute liiite..
Jag och Vickan(som fyller 24 idag) gick upp och mötte Sara som skulle gå hem från jobbet..
Så de slutade med att vi allihop gick hem och fikade lite hos Vickan innan tjejerna tog med sej tårtan och åkte iväg för att äta.. Känns bra att träffa Sara en snabbis innan de åker..

Så efter de gick jag hem och nu sitter jag här igen..
Å trycker i mej godis framför Gosip Girl, men de är vel de som söndagar är till för..
 Iaf mina!

jag vill ha
Nu vill jag ha vår!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback