Gillar inte sånna här dagar..


Idag började jag dagen med möten inne i stan hela förmiddagen.. Sen efter att ha stressat ut till min andra arbetsplats och kasta i mej lunchen så vara det bara att försöka strunta i att solen lyste fin och gå å jobba.. 
Men nu när jag kommer hem så går jag ju självklart ut och njuter av solen.. Eller så inte..  
Kom hem, satte mej här och sen hände inte så mycket mer.. 
Sånna här dagar borde det regna, bara för att man inte ska få dåligt samvete för att man inte är ute.. -Men gå ut då, kanske ni tycker. Fasten jag skulle vilja så är det nog bättre ifall jag låter bli. För även om solen skiner så blåser det en del och eftersom jag äntligen börjar känna att förkylningen börjar släppa (peppar peppar) så ska jag bara sitta inne och ta det lugnt..  Sen har jag även mycket här hemma som jag borde fixa med, så jag har det jag gör.. 

öööverallt
 
Men sen är de inte bara de jag stör mej på idag.. Ledsen men detta är lite gnäll inlägg, men så får det bli..
Fattar inte att små saker kan få en så irriterad, vill inte säga vad det är just denna gång för det är inte det som är viktigt.. Men nu är det så att vissa saker, små saker som för andra kan synas betydelselösa, kan irritera så mycket.. Nästan så det förstör en halv dag..
Iof så beror det ju på vilken dag det är, en sån här dag då tar det j så mycket mer.  En dag när man redan är less och redan gått runt lite småirriterad.. -Men en liten grej kan vel inte förstöra såå mycket, kanske ni tänker.. 
Kanske inte, en lite irriterande sak kanske man skulle kunna klara..
Men när det kommer flera, så är det inte lika lätt..  

Önskar även att jag hade något roligt att se fram emot till i helgen, men inte de.. 
Känns som att alla åker från stan och på lördag ska jag jobba, annars hade jag gjort det samma.. 
Men man kan ju sitta och tänka tillbaka på roligare helger 

(lite mer bilder från schlagerkvällen) 

    Jag! (GAAAH!)
   Jag i min fula tröja ;p


 
   The Girls  The Girls   Killen 
   Sara & Vickan                           Emma              hennes son Gabriel 

        The Girls                             The Girls   
    Karita alias Agneta Fältskog och Jossan som avlastar mamma lite..

 
Kram på er  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback