Hemma igen..


Nu sitter jag hemma i stan igen..
Som ni kanske märkte så fick jag någon mer tid framför datorn och igår så fanns det ingen tid över..
Då var det fullt upp hela dagen, stannade inte upp förrän jag la mej i sängen för att sova..
 
Många runt mej har blivit förkylda och även jag har börjat få riktigt ont i halsen, inte kul! Vill inte bli sjuk igen! Men jag antar att det är dags nu har ju varit frisk att ganska bra tag..

I helgen har jag som sagt bara varit hemma och tagit de lugnt. De ända lite ansträngande som vi gjorde var att cykla upp till stugan i lördags, de var så sköönt! Hoppas jag snart kan få in Gröna faran(min cykel) till stan så jag kan börja cykla till jobbet igen.. 
Men i söndags var åkte vi till Sundsvall och shoppade lite och de är ju aldrig helt fel!
Fick med mej ganska mycket hem: 
 
  kläder   Kläder   Kläder
Lite nya kläder, tre klänningar/långa tröjor, ett långt linne,
en kortärmad tröja och två jeansleggings!


Så sönt med lite nya kläder till sommaren!


Grejs
Lite nytt till badrummet

 Mattor  En annan av mattorna  En av mina nya mattor
Har till och med skaffat mej lite mattor! JAG! :D

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback