Kloter


Kloter är inte riktgit min grej, iaf inte ikväll..
Men det kan ju kanske bero på att det var kallt, blött och massa mygg överallt och så fattade jag inte riktigt reglerna utan jag kastade bara när jag fick en pinne.
Har varit uppe hos Veronica och vi var några stycken, ingen som jag direkt känner (förutom Veronica och Andreas då)...
Nu lät det lite negativt och det var ju inte meningen.
Det är ju alltid kul att träffa nya människor och lära sej nya spel, men det skulle nog ha varit roligare och mer givande med bättre förhållanden..
Ikväll skulle man nog hellre suttit inomhus och spelat något roligt. Fast eftersom de som bodde i huset nog ville vara för sej själva ikväll så kanske det var tur att vi inte gjorde det. För sitter man inne och umgås och har trevligt så finns det ju en stor risk att alla blir kvar länge.

Men nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska göra.. Det blir nog så att jag häller upp lite godis och chips i lite skålar, kanske till och med poppar lite poppcorn. Sen kommer jag nog bara sitta här och mysa framför tv:n..
Någon som vill göra mej sällskap??


(Här ska det vara en bild på soffan
som är tom men eftersom det är
något fel som gör att man inte kan
ladda upp bilder just nu så blir det
inget!)

        Det finns plats!


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Ne, jag förstår vad du menar... Man vill ju inte känna sig ivägen. Men lite karra och en film är ju inte helt fel de heller ;) Själv låg jag och läste en super bra bok jag lånat av Vickan, du måste läsa den sen! Love it.

2009-05-10 @ 19:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback