Måndag


Idag är det måndag och om ni har läst här förut så vet ni vad jag tycker om dem..
Ingen träning blev det idag heller, jag orkade bara inte..
Har varit så trött hela dagen, ska nog gå och sova snart..
Så jag orkar med morgondagen...

Men först ville jag skriva några meningar här.

I morgon måste jag på stan, har inte varit och uträttat ärenden på väldigt länge nu.
Så det börjar bli en riktigt lång lista nu på sånt som måste fixas..
Sen måste jag även hitta något passande till helgen..
För då ska jag ha tjejkväll, det ska bli så kuuul!
Så ifall ni möter ett gäng tjejer på lördag som är helt galet klädda, så bli inte oroliga, det är bara vi :D

Sen håller vi på att planera midsommar, men vi har inte bestämt något än.. 
Det jag(å även iaf några till) vill är att ha en STOR fest med alla härliga traditioner som långbord och nubbe.. Men eftersom ingen av oss har någon lägenhet eller något hus som skulle passa så måste vi nog hyra en lokal..
Skulle ju inte vara helt fel att åka bort över helgen! Men samtidigt skulle det ju även vara skönt om det låg nära, så man har möjligheten att åka hem om man vill.. Men oavsett vad man väljer av det så är det svårt att komma något ställe att vara på..
Det får inte vara för långt bort, så det kostar för mycket eller är för krångligt att åka dit. Det ska vara stort nog för alla som vill komma. Om det är så pass långt bort att man måste sova över så ska det ju självklart finnas sovplats till alla. Det ska vara nära vattnet. Om det är dåligt väder så ska det finnas gott om plats så man kan vara inomhus. Det får inte vara för dyrt att hyra.
Men vart ska man vara?!
Någon som har något förslag??


Kram på er

ps jag kan ladda upp bilder igen :) ds

mmm
                Dags för lite kvällsfika ;D


Kommentarer
Postat av: Sara

Mmm gott! Vi Får gå och träna på lördag så vi väger upp gårdagen ;)plus allt gott vi ska dricka på kvällen...

2009-05-12 @ 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback