Nu har det varit torsdag här lite för länge..


Nu finns det ju en hel del att skriva om.. 
Vet inte riktigt vart jag ska börja...

Börjar med att visa en bild som jag tagit för länge sen,  på presenterna som jag gav mamma dagen innan hon fyllde år..  

 mammas

Förra lördagen bjöd jag Vickan på middag, var barnvakt och sen jobbade jag över 12 timmar på söndagen. Trevligt men lugn helg...

Sen har det varit en härlig och kort vecka, lite kaos på jobbet men annars har det som sagt varit bra..
Det var ju planerat att vi skulle spendera valborg, men så slutade det inte..
Två av oss bestämde sej ganska tidigt att de inte kunde följa med så då var vi bara fyra och några dagar innan så märkte även en annan av oss att han inte skulle hinna tillbaka i tid. Så då struntade vi i det helt enkelt.. 
Så sista april spenderade vi hemma hos Patrik och Jossan. Där grillade vi och spelade lite spel, kvällen slutade med att vi gick på krogen.
Det var en riktigt rolig kväll!

På fredagen var vi ute i de fina vädret hela dagen, vi satt nere i badhusparken och bara umgicks. Åkte bara iväg för att fixa en sallad som vi kunde ta med och äta där. Så från typ11 till 20 var vi ute, helt otroligt att de kan vara så varmt och skönt 1 maj! Fick till och med lite färg å det är ju aldrig fel :p
Sen på kvällen när de andra fortsatte att festa så hyrde jag och Sara film och tog det lugnt.

Å nu är jag ju framme vid gårdagen.. Oj oj oj.. hahaha
Hur fan lyckas jag!?!?!
På dagen låg jag ute och njöt lite av det fina vädret, var tyvärr inte riktigt lika varmt som dagen innan men jag kunde ju ändå ligga ute i linne och shorts..
Sen gick jag ner till Sara och mötte upp tjejerna. Vi lagade sushi och drack vin.. 
Efter middagen så kom lite fler människor och vi drack lite mer... Sen.. drack vi lite mer.. 
Så borta som jag var i går kan jag inte komma ihåg att jag varit förut, iaf inte många gånger.. 
Bankomaten "tog" betalkortet, jag tappade bort mina nycklar(men jag hittade dem igen) och jag har pratat med så mycket folk som jag inte har en aning om vad jag sa till... Men roligt hade jag iaf :D

Sen så borde man alkohol lås på mobiltelefoner, man ska bara kunna ringa några få nummer som kan behövas i nödfall.. Annars gör och säger man bara massa dumma saker.. Hahahahahah
Sen har jag nog ramlat, för jag har blåmärken på höger hand, höger arm, vänster ben och på magen..
Fattar inte vad jag kan ha gjort, vad tror ni?? 

 blå arm   
   Armen

 blå hand 
  Handen
(syns inte så bra men långfingret är blått och det är väldigt ömt)


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jaa det skulle fan vara kul att veta vad du råkat ut för. Bortrövad av utomjordingar kanske? ;)



Kram kram

2009-05-04 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback