Onsdag- igen..


Nu ska jag ta och berätta lite om vad som hände i helgen tänkte jag..

MatDet var alltså schlagerkväll hemma hos mj! Med massor av mat och trevliga människor!

Det var även utklädning, med  schlager/glamour tema som gällde!
Å även om vissa bara var lite extra upp klädd meddans visa andra var ordentligt utklädda. Så tyckte iaf  jag att de var jätte roligt och att alla var jätte fina..
Sara

Efter Eurovision Song Contest var över så gick vi på krogen!
Vilket var kul, fler som hade haft maskerad fester och sen var det även några som inte klarade av att vissa inte var klädda "normalt". Vilket jag bara tycker är fjantigt!
Jag var ju en av dem som inte var så väldigt utspökad, jag försökte..
Jag gjorde verkligen de! Jag tuperade och tuperade, sminkade och klädde mej i en ful tröja.. 
Men eftersom vi skulle på krogen så passade sminket bara in och tuperingen försvann efter ca 5 sekunder..
Sen bytte jag tröja, eftersom den bara var ful och utan allt annat så såg jag inte utkläd ut, utan bara som om jag hade dålig smak.. 



Men dagen efter var ju inte lika rolig, de var bara att kavla upp ärmarna och börja städa..

Dagen efter

Btw. så träffade vi Carola på krogen ;p

Kram på er


Kommentarer
Postat av: karita

Du glömde att du även festade med Agneta Fältskog, kvällens happening lixom ;)

2009-05-21 @ 09:25:05
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: karita

Jag gick aldrig dit faktiskt, ska ju jobba imorgon och jag är inge bra på att kombinera att vara bakis och jobba jag =) Får bli nästa gång =)

2009-05-21 @ 20:37:36
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag vill se hur du kavalar upp armarna och sedan städerar :P fniss En annan kavlar bara upp Ärmarna och sen knogar på =P Kram

2009-05-21 @ 20:43:43
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback