Onsdag och de regnar..


Jag gillar inte regn..
Jag veet, de behövs och mycket bra kommer pga att der regnar..
Men jag gillar det inte iaf, tar typ all andra slags väder bara inte regn!
Jag gillar to.m. hellre slask tror jag och jag vet att de flesta gillar solsken bättre.. Men jag blir verkligen påverkad av att de regnar, de förstör ju hela min dag! Även om jag inte behöver gå ut i regnet, allt blir lite tråkigare och tar lite längre tid om det regnar ute..
Regn på natten när man ska ligga inne och sova är inte lika illa och om det åskar så kan de vara mysigt..
 Men bara regn, på dan, är INTE kul!
För er som inte bor i samma stan som mej kanske redan har fattar detta men.. Det regnar här!

Jag vet att de är några som tycker det är lite tråkigt att jag inte har lagt ut några bilder här på ett tag nu.. Eller detta är ju bara det tredje inlägget, men eftersom det har krånglat så är det ju bra mer än en vecka sen.
Men just nu sitter jag uppe i min gamla lägenhet och använder pappas dator och här finns det ju inga bilder..
Jag ska försöka lägga in lite bilder här när jag kommer hem..


Ska bara tvätta färdigt, sen ska jag ta bilen och åka hem..

Tänkte gå och träna meddans kläderna torkar, men jag har helt förlorat orken. Efter att ha gått hit från jobbet och bli helt plaskblöt, så vill man inte gå tillbaka bara för att träna!


Men nu ska jag gå och kolla om maskinerna är färdiga..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback