Onsdag


Veckan bara flyger förbi... hinner inte med mycket av något..
Inte idag heller, ska gå å sova nu.
I morgon måste jag upp och packa lite saker inför eftermiddagen.. vi ska vara ute lite och de är så svårt att planera när man inte vet om det är strålande sol eller spöregn.. Men jag är(kommer iaf vara) redo för allt..
Hoppas jag..

Sova var det ja..

God natt

Kram på er

(Jag vet att detta var ett ganska ointressant inlägg.. Men om det inte var någon som fattade det så skrev jag detta inlägg egentligen bara för att jag hade lite dåligt samvete.. Är ju lite dålig på att skriva just nu.. )

Kommentarer
Postat av: isabell

nilsson, skärp dig! :)

öka aktiviteten här nu, minst två inlägg/dag!

2009-05-13 @ 22:22:15
URL: http://hopingforthepasttolast.blogspot.com
Postat av: animi själv!

Jag vill uppdatera här!! Men jag kommer ju inte in på blogg.se!!! GAAAH!! Har försökt i flera dagar!

2009-05-18 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback