Önskelista


Eftersom jag fyller år inom snar framtid, så finns det dom som undrar vad jag önskar mej i födelsedagspresent. Men eftersom jag är så dålig på att komma på saker att önska mej och när jag väl kommer på något så glömmer jag bort det på en gång.. Så tänkte jag skriva upp det jag kommit på hittills här i en önskelista och ifall jag kommer på något nytt så kan jag ju uppdatera den..

Utan inbördes ordning!


 Design Inox 2 Brödrost (OBH NORDICA)

 Art Collection - Japanese Flower  Badrumsvåg (OBH NORDICA)

 Frutti Blender - Aubergine Mixer (OBH NORDICA)

 Big Popper Popcorn (OBH NORDICA)

 Steel Pro Scale Köksvåg (OBH NORDICA)

 Pulsklocka Active Heart Rate Monitor 1720  Pulsklocka (OBH NORDICA)

(Börjar någon se ett mönster?)

 Shaktimattan - en spikmatta du kan lägga i väskan!  Spikmatta
 
Miniskruvdragare IXO IV Basic 3,6 V 3 Nm  Miniskruvdragare

   Miniborr

Allt för denna gång, mer kanske kommer sen..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Man skulle nästan kunna tro att du gillar OBH Nordica.... :-P

Jag har en orange spikmatta, det är grejer det! :-)

2009-05-27 @ 23:44:58
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var inte en dålig önskelista... :P Bjuds det på tårta nästa vecka då?:)

2009-05-28 @ 11:12:53
Postat av: Veronica

Hej! Önska dig inte OBH Nordicas Mixer, du vet jag har en lika dan, DOM FUNKAR FAN INGE BRA! Jag får RUSKA ORDENTLIGT på min så fort jag bara ska göra en smuthis (hur det nu stavas) den mixar bara botten, sen går det inge längre. Jag har ställt min på hyllan. DOM SUGER! Köp dig en vättig, en som (m)fixar grejen!!! kramar

2009-06-03 @ 08:58:27
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback