Söndag


Nu är det söndag igen, i morgon börjar arbetsveckan och ledigheten är över.
Idag har jag massor som jag borde göra, allt sånt som jag borde ha gjort igår när jag sov bort större delen av dagen..
Men jag har ingen lust! Söndagar är till för att vila upp sej, inte stressa hela dagen för att försöka hinna med massa måsten..
Nä, jag tänker ligga här framför tv:n och äta lite mer godis.
Sen, om jag känner för det, så kan jag göra något av de jag borde.. 

Eftersom det fortfarande inte funkar att lägga in bilder så blir det inte heller någon nu.


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Men när du kommer hem tycker jag att vi ska gå och gymma bort helgens onyttigheter!

2009-05-10 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback