Tisdag


Jag som skulle vara så duktig idag och åt nyttigt till lunch.. Men så avslutade jag dagen med en kexchoklad till fikat och en halv pizza(rester) till middagen!
Suck! Men det är bara att ta nya tag i morgon..

Idag har Emma och Gabriel varit här en snabbis, men tyvärr var jag inte nog snabb fram med kameran. Tänkte ta kort men sen skulle de ju hinna med bussen hem, kanske nästa gång..
Men nu har jag iaf fått delar av en hudvårdsserie som jag ska prova, resten kommer senare.
Är så nyfiken på om det funkar och jag hoppas att det blir bra!

Sen har jag äntligen tagit mej i kragen, jag har både städat och handlat!

När jag var på affären bestämde jag mej för att jag skulle unna mej själv lite vardagslyx..
Här är resultatet:


 
lyx

smink 
Min nya, fina, dyra bronzer! 
smink












Eller kanske bara en gratis och fult  som man fick när man köpte tidningen..



Kram på er


Kommentarer
Postat av: Paulin

Det där skulle jag också kalla vardagslyx! MMM

2009-05-05 @ 23:35:58
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för en sjukt rolig helg :) Bästa på länge, kör repris nästa helg på tjejkvällen! Fast kanske inte skadar med "lite" mindre alkohol denna gång... Hehehe

2009-05-07 @ 16:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback