Torsdag


Vart tog alla timmar vägen? Jag som skulle göra så mycket idag, jag vet att det låter så ofta!
Men idag trodde jag faktiskt att jag skulle hinna med allt idag, har ju inte gjort något "onödigt" satte mej inte ner här förrän för 25 minuter sen... Men mycket tid går vel åt när man sitter och väntar på snyggingar ;)

På tal om det, så har jag haft besök av två killar som var här för att laga min soffa som gått sönder.. Igen(!)
Tråkigt att den har gått sönder två ggr och är inte äns är ett år gammal, men nu är ju min vackra underbara lilla soffa hel igen. 

  soffan

Fast  lite bättre blir det ju när en av killarna är riktigt snygg, manlig, en riktig "handyman" i snickarbyxor... Ja, jag vet! Klyschigt! Men det gör, iaf enligt mej, en kille snygg..
Men att jag (äntligen) hittar någon som jag tycker ser bra ut, spelar ju ingen roll när jag inte gör något åt det..
Fattar inte varför jag inte kan flirta!
Kunde det ju förut, iaf enligt mej.. Men nu går det bara inte, ser jag en snygg kille så kan jag max få fram några halvtaskiga försök som oftast inte äns uppfattas som något annat än vänlighet.. Suck!
Jag måste bli bättre på detta! Fast det är ju lite svårt när man som jag, är rädd för att göra bort sej.

Ska ju ha eurovision- tjejkväll nästa vecka här hemma hos mej! (och det hade ju inte gått lika bra om tjejerna inte hade haft någonstans att sitta) Ser fram emot det och hoppas (även jag) att det blir minst lika roligt som förra helgen, fast det skulle ju inte skada om man drack iaf en drink mindre :P

Men nu har jag som sagt vad lite att ta hand om här hemma...


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Paulin

Angående flirtningen: Kör på bara!! Jag tror tyvärr man får stå ut lite med att göra bort sig när man flirtar, så är det för alla :D Och oftast om man gör bort sig så kan det ju bli ganska sött också ^^ Så nästa gång du ser en snygging, flirta på!

2009-05-07 @ 23:56:18
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback