Grrrrrh!


Skrev ett inlägg som bara försvann, jag blir så irriterad när det händer! 
Man skriver nästan helt färdigt och så hör man *klick klick*, sen så hoppar sidan tillbaka "några sidor" och så hamnar man på bloggens förstasida!  
Även fast jag vet att det inte finns något jag kan göra så blir jag så arg varje gång!

Jag hade iaf skrivit lite om min dag..
Har varit på stan större delen av dagen.
Kollade efter kläder, julklappar och saker som jag kan önska mej i julklapp(önskelistan kommer sen).. 

Provade massor av kläder men hittade inte direkt något jag blev förtjust i. Slutade med att jag köpte ett svart linne som jag inte vet om jag kommer att behålla..

Köpte även en bok/block i mindre modell, gillar de små som man lätt kan bära med sej.. Brukar alltid ha en i väskan, så praktiskt när man vill komma ihåg saker..

Sen köpte jag även ett par efterlängtade vantar, alltid trevligt med nya mjuka vantar..

Idag har det snöat massor här i stan!
Små snöflingor i stora mängder, så att de knarrade så där mysigt under fötterna som de alltid gör i filmer :)

Efter att jag kommit hem och fått i mej en god middag så tog jag itu med "vinden", ett litet vindsutrymme innanför mitt sovrum.. Eftersom denna lilla vind är allt förvaringsutrymme jag har, så kan de inte vara belamrat med massa skiiit.. Så jag började rensa och orkade med det mesta, men lite är de kvar.. Allt som jag inte stoppade tillbaka står nu ute i mitt trapphus(har ett eget) och väntar på att pappa ska komma med deras stora bil och hämta det..

Nu ska jag försöka mej på att komponera en önskelista, de är inte alls lika lätt denna gång..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback