Jaha..


Kommer ni ihåg för några helger sen, då jag skrev ett lååångt inlägg om vaccinering?

Med mina argument för och emot.. Då ledde ju emot och då hade jag nästan bestämt att jag inte skulle vaccinera mej.. Men sen har tiden gått och mer diskussioner har varit, andra argument.. Men min rädsla för biverkningarna har ändå funnits kvar!

Men som det ofta är med mej så velar jag länge, tills jag nästa har bestämt mej.. Å så när det väl blir dags, så gör jag tvärt emot :p
Jag har alltså vaccinerat mej idag och (än så länge, peppar peppar) så mår jag bra! Allt jag behövde var kanske att någon som förklarade lite bättre för mej, inte bara "- Äh, sluta tramsa! Ta de nu.. Alla andra gör de ju!".. Utan förklara vad det innebär och även vad följderna av att bli sjuk kan vara..  Sen har denna oro och  detta velande påverkat mej massor! Jag vet att jag kommer ju att fortsätta känna likadant tills jag blir sjuk eller tills influensan försvunnit... Men min rädsla finns ju fortfarande kvar, men nu är de gjort och de är bara att hoppas på de bästa :D


Nu är det helg och de kommer nog fyllas med hundutställning, middagar och umgås massor med vänner! Ifall jag nu inte blir hängig av sprutan..
Nu ska jag springa ner på stan en sväng.. 

Kram på er 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback