Julklapps önskelista 2009 (uppdaterad 19/11)


Nu är det dags igen att börja köpa julklappar.. Eftersom folk i min närhet nu ber mej att skriva ner en önskelista så gör jag det som vanligt här.. Så även om det kanske inte är det mest intressanta för er att läsa, men det underlättar ju för de som undrar.. Å vill ni inte veta vad jag önskar mej så kan ni ju faktiskt hoppa över att läsa detta inlägg ;)

Kom på att eftersom jag har så svårt att komma på saker jag önskar mej i år, så återanvänder jag lite av mina gamla önskelistor..  Lägger även till de lille jag redan kommit på!

Främst önskar jag mej:

Canon Digitalkamera PowerShot D10 

 En ny kamera som är vattentät och stötsäker (Canon Digitalkamera PowerShot
 D10) Eller pengar till en eftersom den är så pass dyr...




             


 Ett par riktiga vinterkängor och /eller riktiga promenadskor i
 Gore tex.. Eller även här önskar jag  mej pengar till det,
 eftersom jag inte har provat ut något par som jag vet
 passar...




Men jag önskar mej även fortfarande:

Design Inox 2
 


 Brödrost (OBH NORDICA)




 Art Collection - Japanese Flower  


 Badrumsvåg (OBH NORDICA)





Big Popper 
 


 Popcorn (OBH NORDICA)




Steel Pro Scale 


 Köksvåg (OBH NORDICA)




 Pulsklocka Active Heart Rate Monitor 1720


 Pulsklocka (OBH NORDICA)






Sen har jag även kommit på:

 



 Face mist från Make up store, även presentkort hos dem skulle ju inte vara
 helt fel..






 


 Ett par snygga skinnhandskar i svart i stl 7.5 , gärna med någon rolig detalj..










 Lancome's Aqua Fusion(utan SPF!) fukt creme för ansiktet..









 OBH Nordica Björn Axén Volumaster







Jag uppdaterar så fort jag kommer på något mer jag önskar mej..


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj, jag har missat massa, jag har vart så oaktiv med datorn nu på aslänge. Och du har ju bloggat en massa ser jag! KUL! Och önskelistan är redan igång. Härligt. själv har jag bara två saker på min, hoppas att få nått av det. En assisten och en hushållsvåg! =) Hehe! Ringer dig nå snart!! KRAMAR

2009-11-18 @ 18:52:28
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Kommer du på ljusparty på lördag?? Klockan 13.00 i Pålgård!!

2009-11-19 @ 15:46:42
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: malin

Nu får du uppdatera, jag har ju redan köpt allt på önskelistan, så nu vet jag ju inte längre vad du önskar dig ;p

Vi ses i måra!



Kram

2009-11-19 @ 19:01:12
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback