Lyx!


Nu är jag tillbaka från stan och har ätit lite sushi! De är ju så gott och så känns de lite lyxigt, man behöver heller inte stressa hem eller ställa sej framför spisen.. Underbart!

Men jag tänkte visa lite av de jag köpte:


I.D.! Ja, jag vet att jag är långt efter alla när det gäller detta!
Men jag har hela tiden använt andra produkter eller inte använt något alls.. Men eftersom många tycker så bra om det så vill jag prova!
Sen var detta åxå första gången på någon månad som jag har varit ner på stan, utan att vara fullt sminkad och haft tid att faktiskt sitta ner för att låta personalen testa fram rätt färg!


Köpte även en ny rouge-borste, var i stoort behov av en ny!



Hittade även en ny parfyme som jag förälskade mej i
och som nog snart kommer flytta in i mitt badrumsskåp :D





Ikväll blir det en tidig kväll, för tidigt imorgon åker vi mot H!
Nu är det dags för lite fredagsmys!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback