ojojoj!


Nu är det länge sen jag skrivit här, men mitt internet har legat nere större delen av veckan!
Så även fast jag velat skriva så har jag inte kunnat..

Veckan har varit som en vanlig vecka med massa jobb, möten, träning och promenader..
Men helgen har inte varit riktigt som den brukar :p

På fredagen var det middag hos Sara och kvällen fortsatte med spel, musik, dans och massa alkohol(!).. Kvällen slutade med att vi gick på "krogrunda" och en liten promenad.. Eller snarare jag gick hem och hade turen som fick sällskap på vägen :D

Igår hade jag ju då bakisdag, men den tog slut ganska fort när jag fick en inbjudan till middag hos Malin! Där blev de mer musik, skratt och alkohol.. Efter att vi ätit och tjejerna hade fixat i ordning sej så drog vi vidare till en födelsedags fest och sen vidare med hela sällskapet till The Rock.. Detta var faktiskt första gången jag dit, mysigt och inte alls vad jag är van.. Men man kanske kan bli!
Kvällen slutade relativt tidigt för mej, eftersom jag fortfarande var rätt sliten sen kvällen innan..

När jag kom hem hände något riktigt läskigt, men de är en historia jag drar en annan gång..

Nu ska jag fortsätta med min bakiskväll, har ju lite att ta igen...

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Helena

Min e-mail är [email protected]

2009-11-23 @ 07:25:53
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Helena H

Hej!

Kan du maila Bernas önskelista till oss med!?

[email protected]



Kram kram

2009-11-23 @ 08:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback