onsdags mys...


.. istället för torsdags mys, men det funkar det med!

Måste bli bättre på att ta fram min klumpiga kamera igen (Sara påminn mej!!) För även om varken jag eller Sara vill vara med på bild alla gånger så kan jag ju alltid ta en bild på den goda maten eller varför inte den söta "lilla" prinsessan som brukar följa med hem hit..

 

Efter en otroligt god sallad började vi kolla på en film som vi velat se länge, men som inte blivit av.. Vi kollade i vad som kändes som en timme och inget intressant hände..
Sen kom det... massa naket och steeela sexscener, om och om igen..
Jah! Det är illa när till och med sexscener är tråkiga! Så vi stängde av filmen..

Då blev det kvällspromenad i kylan istället.. Så skönt att gå nu på kvällarna, än har de inte blivit så att man vill hoppa över promenaderna och snart blir det att man saknar de ifall man inte går varje kväll...

Nu sitter jag här i soffan, ny duschad och trött!
Ska bara kolla klart på Grays, sen blir det nog sängen för min del!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Vad var det för film? Så man inte råkar se den...

2009-11-12 @ 07:32:25
URL: http://www.vikbofoto.se
Postat av: malin

Haha, jag antar att det var min film ni såg?!

Den är ju skitbra, men kanske ett litet långsamt tempo...

Vi ses snart!

2009-11-15 @ 16:57:14
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback