Tisdag


Ja, vad ska jag skriva..
Känns som att väldigt mycket händer just nu..
Utan att något egentligen förändras..
Men det känns som att jag inte riktigt är med, som att mina tankar går i slow motion.. Men nu ska jag rycka upp mej och bli mej själv igen...

Igår var vi och tränade igen, riktigt roligt var det och detta ska vi göra fler gånger..
Förutom att jag stukade min fot lite lätt och inte kunde hoppa lika mycket så kändes det ändå som att det "tog"! Har träningsvärk lite överallt..

I morgon så blir det mer träning, detta har vi ju redan provat en gång förut så jag vet att de tar ordentligt :p
Eftersom svullnaden på foten har gått ner och de nu bara är ett litet blåmärke kvar, så kommer det nog gå bra..

Har ju som sagt hämtat lite av Malta bilderna nu i dagarna och när jag kom hem och lägger in dem i datorn så är de till 85% grå! Då menar jag inte att vissa bilder går att se och vissa inte.. nej nej, de ät typ 85% av varje bild som inte syns.. man ser en och annan panna, lite himmel eller liknande..
Suck...
Men de var någon enstaka bild (av över 200) som klarade sej.. typ
Å det var alla bilder från våran tripp till Blålagunen!

            

     Det är en sån underbart fin färg på vattnet! Jag vill tillbaka nuu!

Nu borde jag städa..............


kram på er


Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh, vad det ser härligt ut!!

2009-11-06 @ 12:10:26
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback