I morgon är den stora dagen här!


Ser verkligen fram emot morgondagen!!

Promenad och Halloween frukost med Sara.
Fixa de sista innan kvällen.
Göra sej klar(med allt vad det innebär).
Köpa lite god mat...
Och sen bara ha JÄVLIGT roligt!!

Vi kommer att ha en maskerad och vem ska jag (försöka) föreställa?!
Ingen annan än själva:

 
                                     Lindsay Lohan!

Tyvärr så hittade jag inte något "extra hår" så mitt eget får duga..
Men kläderna, skorna och sminket är fixat och man kommer inte kunna se skillnad på mej och den äkta Lindsay! Ja, förutom håret då...
(Ja, jag vet att de är mycket mer som skiljer oss åt! Men man kan ju iaf ha rätt inställning så blir ju det hela lite roligare! :p) 


Kram på er


Bliden är lånad från google.se

Kommentarer
Postat av: malin

Hello Lindsay!!!



Du kommer vara as snygg och INGEN kommer att fatta att det är du ens ;)

Vi syns om några timmar.



Kram

2009-10-31 @ 10:58:43
URL: http://hollywooodstar.blogg.se/
Postat av: Tommy

Bilder! :D Hade ni kul? Vår Halloween bestod av Körslaget och baconchips... :P

2009-11-01 @ 17:10:09
URL: http://www.vikbofoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback