Jaaaa haaaa...


Efter många långa inlägg, kommer långa pauser..
(mohahahah bestämmer själv vad jag  skriver i min blogg, även om jag inte får bestämma vad jag får prata om ;p)

I veckan har jag varit sjuk och hemma från jobbet..
Är ofantligt less på att sitta i lägenheten nu, så detta är nog den sista helgen på ett tag som jag är kvar i stan utan att ha något planerat.. 
För att bara gå på stan har jag ingen lust med just nu och visst kan jag ju bara "hitta på något" att göra, men som de är nu så gör jag ju inte de..

Så nästa helg åker jag hem, förhoppningsvis så får jag träffa familjen då!
Inte bara mamma och pappa som jag har nästan daglig kontakt med, utan även övriga familjen..
Har inte träffat V sen, ja jag vet inte när.. Antagligen inte sen innan jag var på Malta! Samma sak gäller nog bror och Helena, fast dem har jag nog mött någon kortis kanske men inte umgåtts! Så de hoppas jag på till nästa helg!! 
Sen så vill jag ju självklart träffa vännerna där hemma.. Hoppas Kickan kommer, har ju inte fått prata eller träffa henne på väldigt länge heller!
Sen om jag hinner och kan så åker jag nog upp till stjärntorpet och kollar hur det går där, brukar ju bli så :p

Igår (när jag äntligen var frisk) så åkte jag ut till Malin och där blev de mycket skratt, prat, flams och lite filmtittning.. Ikväll ska de komma hem till mej och de kommer nog bli mycket skratt, prat, flams och kanske även lite filmtittning...
Bilderna från igår har Malin, blev inte så många men de blev iaf fula...........

Här kommer iaf tre bilder från en annan myskväll med två av tjejerna:

 Leisan
 Matte bara smsar medans Leisan vill busa!

 Glaaad Sara 
 Hahahahah (ledsen Sara, men den var bara föör rolig)


 mmmmm
 Våran nya goda choklad-pannknas-tårta (chokladbollar i pannnkans form)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: malin

Haha, jaa det är nog bäst jag tar med munkaveln ikväll igen om du inte kan hålla tyst ;p

Fan vad bra den var bilden på Sara och Leia, helt oslagbar!

Vi ses senare nu då =)



Kram

2009-10-03 @ 17:02:19
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, ja, mittenbilden var riktigt skojig! :-D

2009-10-05 @ 12:16:09
URL: http://lindawill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback