Jag lever!



Jag lovar.. Är som jag nämnt tidigare, hemma i H över helgen och denna gång har jag inte med mej min egen dator.
Så därför blir det lite bloggat och även ett bildlöst inlägg..

Men nu är helgen snart slut och den har varit härlig!

Igår hjälpte jag bror och V att bygga koja hela dagen, sen blev det film hos Veronica..

Idag har jag pysslat om mej själv lite och sen även varit iväg och hjälpt Veronica sprayat stegen som ska hänga på deras nya tak..

Men i morgon börjar en ny arbetsvecka med fiiin besök :o, så jag och pappa åker tidigt i morgon in till stan.
För min del så är det en hektiskt vecka även utöver arbetet.. 
Ska försöka fixa tid hos tandläkaren, gå på fin middag, klippa mej, hitta en bra present, lunch på stan(brukar jag typ aldrig äta), resa till Stockholm, en kort semester(hihi), tjej kväll och så slutar allt med ett pyjamasparty.. Där emellan ska jag även försöka få in lite träning och kvällspromenader..
Men de kommer nog inte bli något problem! Ser fram emot veckan!
 

Men nu ska jag hjälpa mamma med middagen..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tommy

Du har verkligen fullt upp. Vad kul. Själv så åker man mellan jobbet och lägenheten vareviga dag. Börjar bli trött på det. Ha så kul i Stockholm och hälsa Veronica.

2009-10-12 @ 08:09:01
URL: http://www.vikbofoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback