Kvällen var kort men trevlig..



Sara har varit här, det blev som sagt en kort men trevlig kväll...
Vi pratade lite framtid och åt onyttigheter som vanligt ;p
 
Annars har jag inte gjort så mycket nu i veckan, jobbat och andra tråkigt vardagliga saker.. låter ju deprimerande, men det är det inte! Det är bara sånt som varken är roligt att skriva om eller läsa om.
Har börjat få ont i halsen, som vanligt när man bestämmer sej för att man ska ta tag i träningen.. 
 

Tror nog att jag låter bli att skriva här för att jag känner mej inte upplagd för att kunna skriva "bra inlägg". Utan det blir lite som nu, bara en tråkig uppradning av information!


Går runt och känner mej lite likgiltig, vet inte om det kan bero på vädret eller om det bara händer mycket runt om mej som jag inte orkar med riktigt..
Så därför försöker jag att inte bry mej om allt just nu, orkar inte.. Blir ju bara irriterad om jag gör det!  
Är ju inte direkt den som säger till när jag tycker något är fel, visst stora och viktiga saker har jag ju självklart alltid vågat säga till om! Men jag hoppar gärna över att säga till när jag tycker någon beter sej "konstigt/illa".. 
Fast har även insett att jag måste sluta bry mej om vad alla kan tänka om mej ifall jag säger ifrån.. Inte vara så konflikträdd, för det är jag när det gäller människor som finns i min närhet(privat).. Men jag ska bli bättre på det! För även om det bara är små saker, så blir det bara i längden värre och värre.. Å  så slutar det ju sällan bra :p


Nu ska jag packa för imorgon ska jag åka hem till H, kanske sista gånge på en månad...


Kram på er


Kommentarer
Postat av: malin

Jag känner igen det där så mycket. Jag är också lite konflikträdd, har blivit mycket bättre men det är jobbigt att säga ifrån till människor som är vuxna och som borde förstå bättre.

Jag är glad att jag och Sara hade vår diskussion, att hon sa vad hon tyckte, det var sjukt jobbigt, men efter kom vi varandra närmare än innan.

Men tänk vad lättsamt om man bara kunde låta bli att bli irriterad och bara skita i allt som alla andra gör.

Men jag är ganska glad att jag bryr mig, det visar nog på att vi är ganska känsliga människor du och jag =)



Ha det så bra i helgen!

Shit vilket långt inlägg förresten haha.



KRAM

2009-10-23 @ 11:33:28
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback